godmorgon godmorgon..

nu har jag varit vaken i nån timma och ätit en super frukost idag igen, ciabatta med massa gottgott på ! super härligt när mamma och pappa är här, de köper massa goda och onödiga saker som jag aldrig skulle köpa när jag handlar själv.. egentligen skulle jag gärna göra det med vet hi hur hemskt det känns att lägga sina egna pengar på mat? asså jag får nästan lite små ångest när jag ska iväg och handla, haha! men jag säger bara en sak- snabbkassa ftw! (a)

sitter här och funderar lite, jag vet inte alls vad jag vill göra med min lägenhet egentligen.. eller jo, jag vet vad jag vill, men det lär inte gå, haha (a) antingen vill jag måla väggarna ljusa med lite gråaktig ton och sen h a typ två schtek soffor i kanske svart eller nån kul färg och sen fetaste tv:n och sen bara aa, ni vet, schteek! eller så vill jag fortf. måla om de men kanske fixa pingisbord/biljardbord att ha där.. båda vore sjukt nice, men var fan ska jag få grejer ifrån? nån som har pingis/biljardbord till salu sjukt billigt? (a)


min macka typ, sjukt gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0