gonatt

nejni, nu ska jag sova! det löste sej med josefins biljetter så hon kommer till stockholm på onsdag kväll istället.. förresten så fick mamma ett samtal från nått typ modell grejs blablabla om sminkning och fotografering så fick hon ta med sej någon.. antar det är samma som josefins gjorde med maria, nettie och erika (?) så jag och mamma ska bli fina och fottade på onsdag också, hoppas på smexy bilder!


work it, baby, work it!


bokrecensionen är typ klar, ska maila in den imorgon. sen på kvällen kommer sollentuna bussen och hämtar mej, gewgew, sean, grunden, eriksson och staffan - nån mer kanske, och kör oss till kungälv. jag ska ju då vara vicecoach för mitt lag eftersom jag inte får spela, haha.. men det är ju kul ändå! så det blir packa, städa, tvätta, imrn! härligt, haha.. :)

godnatt nu folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0