HUMANOID!

Wohooo! idag släpptes skivan Humanoid äntligen.. vissa som tex. Kenza fick ju skrivan hemskickad innan den ens släppts, men för oss andra som inte hade den turen blir det första gången åtminstonde jag hör ungefär alla låtarna! Skönt att jag är hemma idag också så jag kan ligga och njuta av låtarna hela dagarna ;)

tyvärr blev jag lite besviken på vissa av låtarna jag har hört (har inte hunnit igenom alla än) dock tycker jag det är ganska svårt att få en bra bild om vad jag egentligen tycker om låtar nör jag bara har hört dem en eller några gånger. med många låtar tycker jag det är så att man lixom börjar gilla dem mer och mer ju mer man lyssnar på dem.





just nu fatttar jag dock inte riktigt, finns det engelsk och tysk verision av alla låtarna? för jag hittar lixom inte det till alla, men jag trodde det skulle vara exakt samma låtar?

Alien - Alien
Hey You -
Love and death -
Automatic - Automatisch
That day -
Forever now - Für immer jetzt
Dogs unleashed - Hunde
Humanoid - Humanoid
Pain of love - Kampf der Liebe
Darkside of the sun - Sonnensystem
Noise -
Zoom into me - Zoom
Screamin' -
World behind my wall - Lass und laufen
Phantomrider - Geisterfahrer
Human cconnect to human - Menschen suchen menschen
 - Komm


rätt? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0