inte så mysigt längre..

fan! jag som har suttit här i mitt rum och bara mysit hela kvällen fick precis panik.. det är skola imorgon! Satt med mys musik och bara pratade om allt med tända ljus och hade det bara bäst, sen plötsligt slog det mej att det är söndag idag och skola imrn.. måndag betyder engelska redovisning, tisdag betyder franska prov, torsdag kemiprov och fredag betyder kungälv och att jag äntligen får träffa några av mina tjejor igen!

men seriöst så vet jag inte hur jag ska klara mej igenom den här veckan med så sjukt mycket plugg och sen massa träning och sen så måste jag seriöst sova, jag har sömnbrist till tusen! hur kul är det att höra varje dag i skolan "du ser pigg ut idag" fast ironiskt? om folk t.om kommenterar att jag ser trött ut måste jag ju se ut som ett levade .. öh, jag vet inte vad! måste iaf. se hemsk ut om jag se så trött ut :s


därför funderar jag på att skita i att plugga idag och bara lägga mej och sova! kanske sjukanmäla mej imorgon oxå och bara plugga plugga plugga galet när jag sovit ut.. bra ide?


Kommentarer
Postat av: josefinedholm

mkt bra idé! låter lite som mig i 8:an :D <3

2009-10-19 @ 22:33:58
URL: http://josefinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0