jag är dålig på allt, usch

misslyckad jag är! jag låg i min säng och pluggade, och självklart så somnade jag ju! jag kommer aldrig lära med de där jävla jonföreningarna.. iallafall så är simon snäll och försöker uppmuntra mej, skit bra det iaf! snart ska jag duscha, känner mej skitäcklig även fast jag knappt svettas något i gymmet, haha.. träningen gick väl typ okej, men jag fick ont i högra axeln(skulderbladet typ) när jag gjorde latsdrag vilket kanske inte va så bra, hoppas det bara är en muskelknöl ;) juste, haha, jag har också satt upp som mål att slå staffan i brutalbänk nångång, högt mål som fan men det ska fan gå! jag klarade 20 stycken på testerna och staffan 46, haha, men jag ska skaffa fetaste magmusklerna så jag kan äga honom nångång! :)


nej, nu blir det dusch sen plugg..

puss hej :) och förresten, ännu ett GRATTIS till Johan Erkenborn! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0