jag lyckades- inte!

Woho, mitt mål som jag satt upp igår har jag redan brutit! fan vad jag är bäst -.- men faktiskt så mår jag inte speciellt bra idag, jag låt ensam i gymmet och kände hur allting bara började snurra. samma när jag va i hallen och gjorde fys, det bara snurrade som fan och så blev jag helt illamående. jag kommer ihåg ett tag när jag var liten, då hade jag liknande men de satt i sej skit länge, asså typ nån månad eller så.. det va seriöst hemskt, varje gång jag blundade kändes det som jag åkte tekopparna på grönalund om och om igen och varje natt när jag precis skulle somna så hörde jag ett skit starkt ljud typ som att någon står och klappar händerna ashögt precis brevid örat. haha, de va fan mysko men sjuukt jobbigt! det roliga är att ingen vet om det heller för jag vågade (?) inte berätta för mina föräldrar för jag tyckte det va pinsamt, haha ! jag va allt konstig när jag va liten, eller hur?


Kommentarer
Postat av: josefinedholm

du var inte konstig :O <3

2009-10-21 @ 00:48:55
URL: http://josefinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0