känd i fkp?

eeh, jo.. grejen som hände förra fredagen som jag i stortsett inte har berättat för någon är att jag var full och hade sex med en kille som heter oliwer som jag inte känner. jag sa det till angelica, ellen och josefin och har har väl typ gått runt och sagt det till... en del fler som har spridit vidare det? antar att det är så det är för för tillfället vet hela jävla falköping om att vi hade sex! sjukt härligt asså.. och inte nog med att Lind skrev till angelica igår och dem snackade om det så mötte vi en kille i hallen som jag aldrig har sett förut som tydligen kände sofia och angelica. efter att de har pratat nån minut kommer han fram till mej och ba " men det är ju du som är hanna!", asså wtf? vet alla vem jag är nu oxå för en enda liten sak? seriöst, det måste fan bli lite liv i den här stan om det typ blir årets händelse?!


wierd "stad" asså!

Kommentarer
Postat av: johan

falköping i ett nötskal(A)

2009-10-15 @ 22:58:05
Postat av: Anonym

jag lovar att du egentligen gillar det^^

2009-10-15 @ 23:31:09
Postat av: hankyys

haha, japp.. jag tror jag har börjat fatta hur det är på det här stället nu asså :p



nej, varför skulle jag skriva att jag inte gillar det om ja skulle göra det? :s

2009-10-17 @ 01:00:25
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0