mam&pap

så, för typ en och en halv timma sedan kom mamma och pappa hit till falköping. de ska hjälpa mej att flytta in i den andra lägenheten och jag trodde de skulle måla, vilket va typ anledningen till varför de egentligen skulle komma men tydligen inte. som tur är hade de iaf. med min nya data som pappa köpte igår (LYCKA!) och min "gamla" minilaptop som jag fick i julas :) så nu ligger jag iaf i min säng med min data och hare bara bra .. imorgon så fixa pappa förhopningsvis den andra datan och så får vi se hur långt vi kommer med rummet... bilder kommer iaf. att komma upp här lite då och då !

imorgon ska alla div. 1 tjejer utom jag och angelica åka iväg för att möta orion. blir antagligen att vi går bort till oden och kollar lite, skulle tydlligen va nån volleygrej där.. sen får man väl se vad som händer, ska nog hjälpa mamma och pappa lite och sen kanske vi träfffar edvin och emil lite, haha.. edvin vill så gärna träffa lilla angelica!


nej hörrni, nu håller jag på att somna, kolla bara:


blir nog kanske lite film på datan och massa sms med erkenborn kan jag tänka mej!

PUSS PÅ GUMPEN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0