plugga-träna-plugga-duscha-plugga-sova-plugga-skola-plugga.. inget liv!

jag pallar inte.. det är sjukt mycket och jag kan jobba hur mycket som helst och kommer ändå aldrig bli bäst. nångång så vill man känna sej bäst eller iallafall bra på någonting, men så är det inte här. jag är alltid bland de sämsta eller sämst när det gäller allt, volleybollen, skolan, allt känns skit .. jag vet fortfarande inte om jag vill bo kvar här och allt känns bara mysko och jag vet inte.. skönt att det finns vissa människor man kan prata med en stund som gör att man kommer bort lite och glömmer allt åtminstonde för en liten stund. 

nu har jag suttit här i mitt rum och verkligen försökt plugga hela dagen och det känns fortfarande som att jag inte kan någonting.. är jag typ dum på något sätt eller varför kan jag inte bara lära mej alla jävla franska verb, 200 glosor, kemiska beteckningar för massa atomer, joner och jonföreningar och vilka ämnen som påvisar varandra osv.  



(vi är fan starkast ange och jag asså! ;)<3)

ne, nu blir det att gymma med ange och sen schteeeka HAMBURGARE!

 puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0