snopphöft..

härligt härligt.. snackade med våran sjukgymnast för andra eller typ tredje gången nu för min höft och ja, det blir rehab ett tag nu och ingen boll. fan va jobbigt asså! ni ska bara veta hur sjuk träningsvärk jag har haft i min mage senaste dagarna asså, och nu så ska jag fortsätta att gymma varje dag som jag har gjort denhär veckan och lite av förra. nej usch, det är fan inte kul alls asså.. men jaja, det är bara att bita ihop och gymma och hoppas på att komma tillbaka så fort som möjligt. men asså det är väldigt synd för att jag egentligen ska spela turnering med sollentuna nästa helg vilket inte är typ så säkert att jag ska spela. men jag funderar på att skita i sjukgymnasten och spela ändå, men men jag får väl se hur det blir! men bajs, för jag vill inte att höften ska bli sämre..

jaja, nu måste jag vara lite social med pappa som jag faktiskt pratar tele med..


puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0