studedag!

pluggpluggplugg..  stannade hemma från skolan idag då för att plugga. låter kanske lite mysko men vi har nästan bara "onödiga" lektioner idag utom matten, och de ska jag göra måndag + tisdag på lovet med farmor och farfar. så jag tycker faktiskt det var ganska smart av mig att stanna hemma och plugga.. dock har jag typ as mkt frånvaro så det kanske inte är super, men de är bara tre lektioner som sagt och nu har jag bestämt mig att det här är sista gången jag stannar hemma om jag inte är sjuk! abosolut sista! (om jag klarar det haha..)

menmen, nu sitter jag iallafall och pluggar franska efter att precis ha ätit en mysig frukost med angelica..

, <3


SALUT! (Tu es un cochon d'inde Ellen!) , eller vad fan man nu säger på det muppiga språket! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0