tidsbrist..

skönt, nu va kemiprovet avklarat också, bara svenska bokrecension som ska in och lite glosor :) härligt ! vid fyra äre volleyboll teori, så jag tänkte chilla lite nu innan och sen plugga efteråt, haha.. super härligt, jag tror det bara blir nån timma eller så för annars måste resten av div. 1 laget träna utan tränare ! så vi slipper martins jävla tjöööt om att vi måste kolla mer på volley och skit..

 till helgen vet jag inte riktigt hur det blir, eller egentligen vet jag inte riktigt hur det blir på hela lovet. eftersom vi inte får bo här så får vi se hur jag och josefin ska göra, och sen så vill jag helst inte följa med till kungälv med tanke på att jag har så få dagar hemma, men mamma och pappa vill inte betala biljetter till mej hem och tbx bara för det är så sjukt dyrt att boka nu. blä, jag som vill hinna med så mycket ! kan inte lovet vara typ tre veckor?



haha, vi va fan bäst förut asså! ;)



issa snackade om nån halloween fest på helgen, det är ålle på lördagen, vill hinna träffa alla kompisar hemma, träffa mitt gamla lag, josefin kommer, måste plugga matte och umgås med farmor o farfar på måndag o tisdag och på onsdag ska jag shoppa med mamma .. asså baajs, jag hinner inte -.- <3

Kommentarer
Postat av: johan

ålle på fredag...=)

2009-10-22 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0