trötter..

shit vad man är trött hela tiden här asså, haha.. trött och schleeeteeen (jävla väsköttska!) 24/7, ganska jobbigt faktiskt men tanke på att man inte har knappt nån tid att chilla och typ sova (?) haha. skola, träna,  plugga, sova och sen äta lite där emellan, det är nog ungefär mitt liv atm, kul! Förresten så tränar jag inte boll alls för tillfället heller, jag har ont i höften :/ (iof i ryggen och knäna ibland oxå, men det funkar så de kan jag träna med).. sen snacka jag med bovärden så jag får flytta till den andra lägenheten själv, skönt som fan att slippa linn  (a)

mamma och pappa kommer i helgen och fixar allt. match mot orion borts på lördag, men då lär jag inte va med efter som jag inte har tränat nått..

nu ska angelica sova så jag kan inte skriva mer, men jag får iaf min minilaptop i helgen så då kan jag blogga lite oftare!


pöss på er där hemma ( och ni andra som läser )! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0