yes!

provet kändes faktiskt någorlunda bra, shit vad härligt! meningarna kändes lätta och det var bara ett par ord som jag inte kom på :) tyvärr kom jag inte på vad "kan" heter och det kom typ 1000 gånger, haha, lite fail! men nu har jag bara ett prov kvar sen är det looov! fan vad allting känns så mycket lättare nu.. kan bero på att det inte är någon eftermiddagsträning på tisdagar utan jag tränade ju imorse innan jag gick hem och sov/plugga (a) så jag har hela kvällen fri! ska kanske träffa johan ett tag, annars har jag inga planer faktiskt! blir nog rätt mkt plugg, men vi får se ..



idag är en sån dag jag hade lagt mej och tagit ett lååååångt mysigt bad hemma och typ ansiktsmask och bara chillat.. synd att vi inte har badkar här i fkp ! :/


puss, från en mycket gladare Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0