zimon friberg varning på mina tankar!

haha, jo men det är lite så faktiskt ! fatta vad jag är duktig, jag har hål i nästan två timmar och då cyklar jag hem och gör en stordiskning i en timma?! fatta bäst jag är, haha.. man kan oxå kalla det inget liv eller pallar inte plugga mer kemi, men ändå!



haha, typ mitt kök innan.. jag har t.om sånna glas och muggar typ ;)


bovärden kom nyss in och berättade att vi inte får vara i lägenheterna på lovet, ALLS! vilket betyder att vi MÅSTE åka på fredag (vilket jag iof. hade planerat) men vi FÅR inte heller komma tillbaka förrens på söndag! och jag och josefin som hade tänkt åka hit på torsdagen, var fan ska vi bo nu då? :o ska vi checka fkp hotell typ ? seriöst, det är fan taskigt att jag inte ens får va i mitt rum, de jävla bygggubbarna ska ju ändå inte vara där! -.- menmen, det är skönt att de faktiskt ska tapetsera om mitt vardagsrum.. det är tydligtn vattenskada där :s men asså, jag hoppas bara de har valt normala tapeter för jag fick ju inte vara med och bestämma det eftersom jag nyss flytatde hit, taskiiigt!



ajja, nu ska jag äta upp mina hamburgare.. bokärringen förstörde min zimon glädje  :/

pöss <3 ( JOSEFIN, RING MEJ!!! )

Kommentarer
Postat av: josefinedholm

jag har ringt dig, och jag tycker inte heller om hyres saken -.-' <3

2009-10-21 @ 21:38:06
URL: http://josefinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0