Diggar billyboys nya hår...

bill verkar ju satsa på att bya hår typ en gång i månaden, nånting som jag vet att åtminstonde ellen oxå skulle vilja kunna! jag tror jag tycker att hans nya hår är fett ballt faktiskt.. men det vore intressant att se hur det ser ut när det inte är stylat lixom.. det är ju ganska mycket skillnad om man jämför med korvarna han hade innan, haha, jag kommer inte ihåg vad det heter! dagar som idag, när man bara känner sej riktigt schleteeen och ful får jag riktigt lust att typ bara bli fixad sådär som bara riktigt grymma stylister kan- eller iof, det kanske inte bara är idag, jag känner nog så ungefär varje dag! ;)

länge sen han hade kort hår, men fan vad jag älskade det!





håret har börjat växa till sej :)

billy.jpg Bill Kaulitz :] image by Misou_09

liten lejonman..




långa lejonmanen med vita slingor, som vi (jag) är vana att se bill med...

BillKaulitz.jpg Bill Kaulitz - smaller pic image by love_Bill_02

långa helsvarta lejonmanen



bills dreads..

33457938.jpg

och har är nu hans senaste frilla då :)




vad är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Matte....o

den första så klart den jag hade :)

2009-09-30 @ 10:53:40
Postat av: hankyys

men jag fick aldrig se det? :/

2009-09-30 @ 23:25:33
Postat av: ELLEEN

jag älskar hans nya! så ballt! men jag gillade också hans "palm hair" med vita slingor..när det var långt ;)

2009-10-02 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0