dont know what the fuck to do.

asså shieeet, jag vet inte om jag vill slösa bort tre år av mitt liv på att träna volleyboll typ hela tiden, aldrig få känna mej bäst, städa, diska och umgås med bondar och kossor! falköping är en liten håla, jag vill flytta den och lägge den typ istället för kärrdal och sjöberg eller nått (det bor ändå inga roliga människor där typ) så skulle allting bara vara så perfekt! blä, jag hatar det här.. och min mentor tjatar som fan om att jag ska bestämma mej, men jag kan verkigen inte. och en sak som inte gjorde det bättre va att vi hade fystester i förrgår och igår och jag fick sämst/näst sämst på allting utom en sak! det är sjukt jobbigt, och jag blir lixom inte taggad att slå folk nästa gång av det heller, utan jag blir snarare sugen på att flytta hem och bara leva livet och inte oroa mej över att jag bara orkade göra 10 stycken benböj med 30 kg när sofie orkade 15 st med 60 kg. usch, jag vill inte att det ska bli som en tävling, vilket det blir.. och jag vet vem som kommerr förlora.

fuck fkp atm..

/ trött, sjuk och schleeeeteen hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0