fuck linn.

allt kändes lite bättre här i falköping efter turneringen i helgen och så. tyvärr stör jag mej mer än någonsin på linn.. fy fan ! hon är en liten bitch, omogen, kan inte kompromissa och blir det inte som hon vill så är allting mitt fel. hon klagar alltid på mej och ler inte ens när hon är i närheten av mej! seriöst, fan vad jag får flipp på henne.. men jag ska fortsätta försöka vara mogen och inte visa när jag typ kokar inombords och bara vill gå fram och slå till henne. nästa gång när hon nu kommer och klagar ska jag sätta mej och prata med henne och faktiskt säga att om inte hon skärper sej så får hon flytta eller någonting, för jag klarar faktiskt inte av att bo med den idioten!

haha, jag lär flippa på linn då och då i bloggen, allt för att hålla mej lugn när hon är i närheten (dvs typ alltid efter som vi går i samma klass och bor/tränar tsm) !



fan, de funkar inte att klistra in bild på henne :p ellen undra om hon va ful och det kan jag inte riktigt bedöma, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0