fuckfuckfuck!

tokio hotel kommer till stockholm på tisdag och jag kan inte vara där! det är fan sjukt. förut när jag va lixom besatt av dem lovade jag mej själv att nästa gång tokio hotel kommer till sverige så SKA jag se dem. tyvärr är det väldigt svårt att få det att hända. jag får inte ta ledigt från skolan eller träningen för annat än typ dödsfall och begravningar. men jag vet att jag kommer få fetaste ångesten om jag inte är där. jag hade seriöst panik när jag fick reda på att tokiohotel kom till rom bara tre dagar efter jag var där, att jag hade kunnat se dem eftersom vi hade kunnat ändra ordningen på hur vi reste. nu kommer min panik bli ännu större. de är i sverige, i stockholm, typ skit nära där jag bor! det är galet, och jag ska inte vara där!

jag funderar seriöst på att typ inte hoppa på tåget imorgon och sedan sjukanmäla mej i skolan och smsa min tränare martin karlsson att jag har spytt så jag inte kan komma på träningen. han lät oss lixom inte vara i hallen efter det att angelica hade spytt och vissa av oss mådde illa. det skulle kunna funka, och det skulle leda till att jag skulle få se tokio hotel i verkligheten vilket har varit en dröm i flera år!




kenza den lyckosten ska få träffa tokiohotel och ska dra en vinnare som får följa med. fatta vilken dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0