nån som kan gissa vad jag gjorde förra måndagen?

jo, efter skolan hoppade jag på ett tåg hem till stockholm och sedan så åkte jag hem till ellen, gömde mej i hennes garderob, sov i hennes bastu, gick på tokiohotel på tisdagen och sendan onsdag morgon åkte jag tbx till fkp ! tisdagen till onsdagen sov jag hemma, haha, mamma och pappa fick inte en liten chock när jag stod utanför dörren..

iallafall så åkte jag och ellen in till stan så vi var där runt 11 tiden. vi som inte hade någon anining om var de skulle bo gick runt o letade lite tills vi hittade ca 40 pers utanför sheraton, då gick vi ofc o ställde oss där.. :) efter typ 10 timmar så kom killarna äntligen ut och jag fick alla fyras autografer fyra gånger. det slutade med att emma som inte hade haft något papper fick en, ellen två och jag en. fy fan, asså  jag kan fortfarande inte fatta att det är sant, det är bara så sjukt lixom. det var helt galet att se dem i verkigheten och känna när de rörde en när de skrev autograf!


jag i ellens garderob..



















ellen fottade som sagt och jag tog autografer.. ingen av bilderna är inzoomade någonting alls! fatta hur sjukt nära vi va asså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0