17 år- veronica maggio

yiha, två lektioner avklarade och kom nyss hem och låg och pratade lite med alex som fortfarande sov den lallaren, hehe. han gick iallafall nyss till skolan och jag har ett härligt hål nu framtill kvart i ett.. vem har sagt att skolan måste vara jobbig bara för att man går natur? ;) förresten så måste jag bara säga, IGEN, att jag är så sjukt glad att det är varmare ute! och det är verkligen så som man säger, att folk är gladare och framförallt har lättare för att typ bli kära på våren/sommaren. tycker man ser nya "har ett förhållande med xxxxxxxxx" statusar på facebook varje dag, trevligt värre ju! dessutom verkar det nästan som att vårkärleken har slagit till lite extra hårt på vissa som blir lite småbesatta av bilder på folk och sånt.. är det verkligen friskt tror ni ;)? haha, iallafall så ska jag hoppa i säng och sova lite nu sedan laga mat innan jag börjar igen vid kvart i ett, tackohej! ♥



haha, ange hade kul igår och klädde ut sig till alex.. snyggtsomfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0