bara så ni vet lixom!

jag måste bara berätta för alla er som diggar ana gina lika mycket som jag gör att jag råkar ha en egen ana. hehe, bara för att skryta lite lixom. någon som kan gissa vem det är? en person som förut va ensam läsare av denna blogg då den va låst, en person jag har känt sedan jag va en liten flicka, en person som jag äe skyldig en cheeseburgare, en person som är körd. aweeeineee! måste bara säga att jag diggar din style, som vanligt, och jag saknar min lilla körd. kanske är dags att ses någongång när jag kommer hem och ta en fika på donken så jag kan bjuda på en cheeseburgare? eller vad sägs om det? ellen, jag hoppas du tar väl hand om fröken pelle pump!


the one and only pic on mistah avin on tha internet.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej! Kul blogg, kika gärna in i min blogg och kolla runt lite. :)

2010-04-21 @ 09:46:45
URL: http://jasminestyle.blogg.se/
Postat av: avin

hahah du e såååå lost hanna, d finns tok många bilder på mej på internet, kolla typ anis face, didars face, typ bellas face! d e bara någras liksom! isabelle dahlin har coola bilder på mej o ani boghos osv :P. kika vettja

2010-04-22 @ 16:58:46
Postat av: avin

omg haha, såg bara bilden, läste aldrig själv inlägget innan jag la upp min första kommentar :O:P...fett gulligt ju haha. har dock inte en aning om vem fan ana gina e, ska kolla upp det, sen slår jag en pling igen på bloggen XD. slå en pling näru kmr hem då, lek inte ball XD

2010-04-22 @ 17:05:48
Postat av: avin

hahahahahah omg jag döööööör. den där ana gina e ju fan sköön, groovaste komplimangen när du jämför mej med henne, tror det e d finaste nån sagt till mej, elr vad man säger...NÅNSIN XD. för dom som inte känner mej, jag o ana gina e läskigt lika, grova kopior (sajjjk)

2010-04-22 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0