dat gnot

jag råkar ha två blogginlägg i hjärnan och på g men jag är alldeles för trött för att skriva nu så jag påminner mej själv genom att säga barnägg. tänkte träffa alex ett tag imrn men eftersom han inte kan förrens vid halv fyra tiden eller så får jag väl ta och träffa madde och folket eller kanske chilla lite i min lägenhet (=blogga). jag har ju nyckel så jag kommer in, bara inte bovärden ser mej så blir det super! hehe, nu är det dags för mej att hoppa i säng känner jag, håller på att slockna med datan i knät och jag ska upp vid 6 tiden imrn, göttans! (ý)



stendöd.

Kommentarer
Postat av: sofia

tänkte bara påminna om de där blogginläggen.. har du glömt bort det nu eller? :)

2010-04-05 @ 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0