efterlyses

i sommar hade jag ett grått linne med lite rygguringning och nitar fram från gina som jag verkligen tyckte mega mycket om. under ellen veckan vet jag att jag lånade ut det en del bland annat till anna, palle och micky och är inte alls säker på att jag har fått tbx det. så sneela extra checka om ni har de hemma, hehe, gillade de linnet mycket. de har lixom inget med pengar eller så att göra för skulle de finnas i butik skulle jag självklart bara kunna köpa ett nytt och så va saken ur världen. men jaja, nu ska jag inte tjöta mer om det, vore bara skönt om det kunde komma fram. (alla alla mina andra försvunna kläder!!!!!)



typ enda bilden jag har på linnet, hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0