en timma senare..

..var man hemma igen då efter en lång jävla tripp till ica. nu är iallafall hårfärg till angelica inköpt så ikväll blire först hårfärgning på ange sen hade jag tänkt att boka in cissi och kolla klart på alice i underlandet, mys som fan! vad jag glömde bort va att treorna har 50 dagars idag så alex ska ju såklart in till skövde, men smiter förbi här ett tag innan han sticker, trevligt värre. jag är bajsavis på alla glada treor som snart tar studenten och jag är avis på alla småungar här i falköping som livet bara leker för. circus maximum har föreställning idag och det verkar inte direkt som att det bilr tomt där... jag vill oxå vara liten och leka i lekparken och gå på circus, eller så vill jag vara "stor" och ta studenten om 50 dagar. tyvärr så kan man inte få allt man vill ha så jag får nöja mej med att sitta och videoblogga med ange p palm och cissibooe.


fat-kid symdrome


tackohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0