fail

vet ni vad jag drömde och vet ni att det är sant? jag drömde att någon, jag vetefan vem det va.. men iallafall att nån berätta för mej att jag hade namnsdag och sa typ grattis på namnsdagen och sånt. och vet ni, det är ju fan sant! 5e lixom, grymt!

Grattis till mej!



wtf tänker jag med, jag har namnsdag 5e januari, inte april? hehe, trötter här :) iallafall så kolla jag upp det och irene har namnsdag idag så grattis moster! men det är inte så konstigt att jag tog fel, det snöade ju för fasiken ute imorse så man kan ju nästan tro att det är januari (a)


förresten, kolla vad jag hitta:

1 februari Mille (inofficiell)
1 februari Maximilliano (inofficiell)
1 februari Maximus (inofficiell)
1 februari Muhammed (inofficiell)
1 februari Max
1 februari Maximilian

ofta så många har namnsdag samtidigt eller, det är ju helt crazy.. visst va de flesta inofficiella, men ändå! sen så berättade ellen för mej att man hade tagit bort emelie och satt dit muhammed ist, men det är inte sant din fisk! emelie har namnsdag 16 juli, HA!

nej, dags att plugga / tjejen med kollen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0