failfailfail

satt nyss och tänkte vara lite duktig och fixa mig innan jag sätter mej och pluggar, men nejnej, när man sitter med tandborsten i munnen hittar man sitt påskägg under kudden, kul! ajja, jag trotsade iallafall naturens lagar och sitter nu med oscar och har byteshandel, hehe. det är verkligen en hel vetskap om hur många chokladkulor en plopp är värd etc. iallafall så har jag bytt bort istortsett alla äckliga sega saker mot choklad (heeej finnar! om det nu skulle vara sant).. nästa år ska jag fanimej köpa mitt eget påskkgodis så man slipper alla jobbiga tjafs om bytena. och så slipper man äta allt godis som egentligen inte är gott... för visst är det i stortsett omöjligt att lämna kvar de där sega råttorna eller vad det nu är man inte tycker om? man äter ju upp de oxå tillslut, och man slipper äta dem om man bara har gött i ägget ju.. tänk vad smart jag är!






nej, nu ska jag ut och gå en promenix förbi ellen och hämta min kära ipod tillsammans med min kära fader. kanske är lika bra eftersom jag är så sjukt  bra på att vräka i mig godis att jag snart börjar se botten på ägget, inte bra!

tackohej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0