fisk

vet ni hur konstigt det känns att mitt lov snart är slut när alla andras knappt har börjat? det känns hemskt faktiskt, hehe, jag har lixom inte gjort någonting under lovet! va på ålle på fredagen, lördagen spenderades på tåget hem, söndagen spelade jag volleyboll (sthlmvolley slutspel där vi kom 2a, slog södertälge, wohoo!) , måndag och tidsdag spenderades med näsan i matteboken hos farmor och farfar och igår segade jag runt, va på möte och stinsen med mamma.. kul liv. not. idag ska jag iallafall till stan med pappa och shoppa (y), senare i eftermiddag har vi träning men eftersom jag nästan tror jag hade feber igår (mådde iaf bajs därav inget bloggande) och min ena halskörtel är stor som en pingisboll idag så känner jag mej tveksam till att träna faktiskt. därför så tänkte jag meddela min kära ellen att jag kan boka en tid för henne om så önskas!


ni ska vara glada över att jag inte är i fkp, då hade ni fått se hur jag ser ut atm, hehe, inte en vacker syn kan jag meddela! för att ni istället ska ha något fint att titta på så tänkte jag att lilla madde kanske vill stå för det? förresten så har token skaffat sej en blogg nu så CHECKA VÄRLDENS TYNGASTE BRUD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0