framme

hejhej hallå falköping!

nu är jag tillbaka, visst har väl alla saknat att se mej hänga på wetterlin eller tjocka mej på chili? hehe, skämt åsido men jag är iallafall i min lägenhet nu (busbusbus, vi får ju inte komma förrens imrn!) och ska föröska packa upp lite smått och framförallt städa! tycker lite synd om bovärden som fick se all röra när det egentligen skulle vara fint och super städat.. får se till att städa ordentligt nu framöver och funderar på att köpa en liten påskblomma till henne som tack för att hon räddade min tvätt!


riktig glädje! precis innan jag skull hoppa på tåget till sthlm och tokio hotel konserten, hehe (a)

Kommentarer
Postat av: sofie

sweety! :)

2010-04-04 @ 21:06:37
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0