"han är sååååå snygg.."

riktigt härlig dag idag faktiskt! super fint väder, helt varmt olch soligt..  nu känns det verkligen att det börjar bli vår, love it! tog en tripp med ellen till stinsen vid ett tiden, efter det satte jag mej och tittade på film (jag vet, det är bra väder!) men jag hade inget bättre för mej, hehe. nu har jag äntligen fått se "skruva den som beckham" igen, stor favorit film under tiden jag va lite fotbolls intresserad iaf. tänkte passa på att njuta lite av solen nu med en promenad eller nått ute i det fina vädret, någon som är sugen på att hänka? tror faktiskt jag snor med mej mammas systemkamera och provar att fotta lite, vore kul, det va så sjukt länge sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0