ja tack!

den senaste tiden har jag nästan kännt lite små ångest varje dag när jag vaknar över att jag inte har någonting alls att ha på mig, då är det verkligen dags att shoppa! jag som alltid försöker vara systematisk och försöker planera allt (vilket är sjukt irriterande och jag ändå aldrig lyckas med) gör alltid små listor på saker jag måste köpa. men jag har lite problem med var jag kan hitta alla saker, hehe, nån som kanske kan hjälpa mej att hitta:

  • svart trensparent "skjorta"?
  • olika bustiers,- är bland annat sugen på en blommig, men även nån mer neutral ex svart.
  • spets klänning/kjol
  • ljusa slitna jeansshorts
  • spetsbody
  • vart kjol med hög midja med lixom svart "linning" vi midjan. (josefin, typ sån som du har!)
  • ljusa småslita boyfriend jeans
  • mjukisbyxor/mjukiströjor (viktigt!!! sånt man som volleybollare har på sig varje dag efter träningen typ ju..)
  • döskalle scarf (fort somfan, kanske inte supersnyggt att ha under sommern lixom)


M-K Olsen gillade den gamla Marc Jacobs trenden, hehe..
  • vanliga tygskor (vilken färg?!)
  • converse i nån neutral färg (har ett par hallonröda)
  • gladiatorsandaler
  • "lufftofflor"

förra årets luftofflor blev snodda så fort jag kom till falköping, jävla volleybollare, hehe..

  • ljus trenchcoat
  • knallblått nagellack och lite andra nagelsaker
  • tööööng stråhatt (snälla gud, låt mej hitta en jag passar i)
  • longboard
  • tyffa t-shirts som man kan chill matcha till snygga jeansshorts, småslitna converse, en fiskbensfläta på sniskan och kanske en stråhatt och en longboard..

.. här drömmer vi oss till sommaren! ikväll har jag faktiskt varit duktig och fått mycket gjort. men det blir väl att skriva istortsett hela svenska redovisningen och dessutom lära mig den imorgon, hur nu det ska gå. iallafall så hade jag tänkt att hoppa i säng nu! tackohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0