madeleine "muddie" fogelmark

dittlillacpfittbarn som jag tycker så sjukt galet fucking mycket om att jag skulle kunna krama sönder varje ben i kroppen på dej om det bara gick, tänk om jag inte skulle flyttat till fkp? då skulle jag inte haft min galna tok att springa naken med i rondellen eller ha kundvagnsrace med på ströget, jag skulle inte veta vad gied, gömen eller skräll betyder och jag skulle aldrig prata med Ben Ho eller nån annan galen skypeperson. att man blir blå superlätt om man klämmer sig på hakan hade jag inte haft någon aning om, inte heller hur man klättrar upp på freja taket eller hur man lyckas vrida knät när man åker offpist. framförallt hade aldrig hff:en uppfunnits. tänk om jag hade tackat nej till rig..




missbildade särbarn, fy vad jag tycker om dig! ♥

Kommentarer
Postat av: muddie

AJ LAV JO EVEN IF JO DONT LAV ANYONE:D pussss snygging (tack för att du börja rig)

2010-04-15 @ 23:00:17
URL: http://muddiestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0