nyttiga hanna

tänkte bara säja godmorgon, hehe.. så godmorgon från en nyvaken hanna med ont i magen och täpptnäsa/förskyld. känner mej allmänt äcklig och ful idag så tänkte äta min nyttiga frukost framför tvn och drömma mej bort lite till typ srcubs eller nått. förresten så går mitt nyttiga liv här hemma riktigt bra! igår inhandlades nån vitamin grej som tydligen ska vara bra. samma som skidlandslaget hade faktiskt, hehe, *stolt*. det fanns oxå nån annan spökdricka som tydligen skulle hjälpa mot förskylningar så den skulle lixom hjälpa immunförsvaret och göra en mer pigg och så, som skidlandslaget oxå brukade ta.. tycker den låter ritkigt bra så jag funderar på att köpa den nästa gång jag är hemma, då har jag ju provat mivitotal ett tag oxå! någon som har provat mivitotal och tyckt att den har hjälpt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0