sommar&sol

någon som kan gissa vad jag äntligen tog tag i idag? jo, sommarjobb så klart! satt hela morgonen och pillade på ett cv tillsammans med pappa och vid ett tiden cyklade jag iväg till stinsen (och sollentuna c)i ny tröja och ny jacka för att lämna ut cv och brevet. trots väldigt lite erfarenheter kändes det som jag hade bra chanser att få jobb på vissa ställen faktiskt, det vore ju sjukt härligt! eller aa, det vore kul, men man vill ju gärna vara lite ledig med familjen oxå.. känns inte som jag kommer hinna det så mycket i sommar. även fast vi kommer kunna ses under de tre första veckorna på lovet då jag har planerat att jobba så kommer jag antagligen inte kunna följa med till ex. vikensvid eller göteborg pga att jag är upptagen. först och främst ska jag ju följa med josefin till kroatien vilket kommer bli grymt (!!!), sedan så har vi oxå väldigt mycket volleybollläger/matcher (om jag nu skulle komma med i landslaget. iochförsig känns det inte speciellt troligt atm men jag måste ju planera för det ändå?) så det blir inte super mycket tid över. men det är ju sommar, bra väder och vi kommer ha kul! så inte ska man deppa för det..



hehe, va tvungen att sätta mej utanför stinsen och käka en glass i det härliga vädret! förresten, någon som vet vem snyggingen som jobbar på citygross är? ;) (btw, visst är det fuckat att det heter citygross nu ist för vinn? låter ju sjukt skarrigt bara!) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0