tjenahejsanhallå

ingen mega uppdatering de senaste dagarna här, men nu när våren har smugit sig på ordentligt spenderar jag hellre tiden ute i solen än framför datan. precis därför så hade jag tänkt att det är dags att sakaffa mig trådlöst internet på min lilla minilaptop så kan jag blogga 24/7, haha! nej, men iallafall när jag inte är hemma oxå eftersom den är så mini att den är lätt att ta med sej. tänkte bara säga det oxå, igår va en såp sjukt härlig dag. jag vet inte riktigt varför, men jag kände mej bara så sjukt lycklig hela dagen. allting fungerade och kändes bra, jag va någorlunda pigg efter att ha sovit lite extra med en trötter under håltimman, vädret va på topp och allt va bara perfekt. som pricken över i:et har vi bytt tränare med killarna för två (?) veckor framöver så vi har casanova och göran nu vilket gjorde att gårdagsträningen var roligaste på länge!



titta vilken härlig bild från helgen jag precis hittade på facebook, snygga kompisar man har! *stolt*

farmor och farfar kom förövringt igår och kom precis nu innanför dörren efter att ha hämtat upp pappa på stationen. familjemiddag på g precis nu, men jag bloggar mer sen hade jag tänkt. tackohej


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt du gumman :D

2010-04-14 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0