töntfamilj (y)

nehe, inte super mycket shopping blev gjord idag asså.. hehe, sprang runt i massa affärer med stackars pappa flängandes efter mej. fick iallafall med mej ett par jeans från gina (thank god att de har fått lite längd på vissa av sina byxor så de faktiskt funkar ibland!) och en t-shirt + en jacka från zara.. är ganska osäker på jackan än så länge som är en grön i lite army/"safari" stuk typ, hehe, lägger nog upp en bild så smånigom så ni får se och hjälpa mig bestämma!

annars så har vi haft en mysig familje kväll där vi först handlade lite påskpynt tillsammans innan det bar av till O'learys eller vad det nu heter, där vi åt god middag med massor massor av tv apparater kring oss. nu fortsätter familje kvällen  med filmmys! härligt härligt att ha hela familjen samlad på nått sätt, haha!



snacka om tönt sport familj som först äter middag på en "sportbar" och sedan kollar fotbollsfilm.. fastän jag som går på riksidrottsgymnasium borde vara mest sportig så är det faktistk tvärtom och jag har stora problem att hänga med i fotbollssnacket. nån som tror jag kommer fatta nått av filmen ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0