hejhejiunderlandetdärnere

alice i underlandet och glass med massa gött i med snyggcissi va mega mys! kolla vad gott det ser ut? dock va inte filmen nått att rekommendera tycker jag, hehe, jag brukar inte fatta mycket i filmer, men den här tog nog priset asså! helt galen film som skulle föreställa fortsättning på den teckande alice i underlandet som man såg när man va liten, men det förstod man typ inte förrens i slutet och allt va bara helt crazy. iallafall så börjar jag bli lite småtrött känner jag av detta smått flummiga inlägg, hehe, alex vet ju hur jag va innan.. så tänk bara hur jag är nu! nejfyfan, dags för en dusch och sedan ska jag nog hoppa i säng.. måste ha lite energi imorgon vetni!

förresten så upptäckte jag nyss att det heter underlandet för att det händer under där och inte för att det är under den riktiga världen lixom, eller äre så?





tackohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0