tjingpling

sådärja, nu har medleåldern i min lägehnet sjunkit något.. dock lär den väl stiga igen i kväll om alex tittar förbi, vilket jag hoppas på. ingen träning för mig idag iallafall eftersom jag har haft bajsont i min höft hela dagen, och jag inte ska träna sånna dagar. nu när jag ändå har massa engelska läxa till imorgon så slutade det med att jag inte sticker till hallen idag. nu ska jag iallafall sätta mig och plugga ett tag, sen kanske jag och angelica ska bege oss ner mot centrum ett tag för att lämna in min cykel, sen så råkar vi ha en liten fis som fyller år på måndag oxå ju.. grattis, grattis, grattis i förskott till henne!

neheni, dax att gå ner till ica med ange p. palm efter vi har kekat lite kek i matsalen, hehe.. tackohej ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0