panicinthekitchen

idag var jag uppe med tuppen och åt frukost vid nio tiden tillsammans med hela familjen, sedan dess har jag pluggat fysik i två- tre timmar med farfar och diskuterade einsteins relativitets teori som jag ska förstöra, hehe! jag har härmed bestämt mej för att bevisa att man kan få upp hastigheter över ljusets hastiget, på så sätt kommer jag typ bli mega känd och rik. tänk vad grymt det kommer bli, hahaha! Just nu är det fullt upp i köket där jag tydligen behöver hjälpa till att hitta både det ena och det andra.. hur klarar de sig utan mej här hemma?

senare idag hade jag iallafall tänkt att träffa ellen och pallelito ett tag innan kicki, anders och kusinerna kommer hit för att fira marcus som fyller tonåring. dessutom blir det plugg och kanske lite present köp och så tänkte jag möta upp angelcia och cicci.



jag för tillfället..

nejni, nu är det kaos här i huset. oscars tennis, marcus fotboll, fotbollscafeteria, oscars fotbollsmatch, massa konstig högbosoppa som lär räcka till halva sollentuna, packa upp matkassar, diska, ge mat till oscar, plocka in disken samtidigt som kusinerna som sagt kommer hit om några timmar då vi ska äta tacos. kaos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0