tardfuckedskypelife

efter en lång dag som egentligen borde kännas riktigt jobbig så är jag faktiskt ovanligt glad. hade svårt att somna i natt eftersom jag sov i stortsett hela dagen igår, så jag kom inte i säng förrens runt halv tre eller nått.. dagen bestod mest av jobbiga lektioner och även ett matteprov som skrevs på hundra minuter och inte kändes hundra. hehe, många hundringar där! iallafall så kommer alex förbi en stund senare, mysmys.. hade tänkt att plugga lite innan, men självklart glömmer jag massor av skolböcker i skåpet! typiskt mej, så nu har jag stooora problem med att plugga. istället spenderas kvällen med att skypa med madde och massa kineser, trevligt som fan .. hade nyss ben he (uttalas: höööööööööh) på tråden, tror fan han va robot asså. snacka om kinas historia, kärnvapen och bögar typ.

ojoj, jag har skrivit i typ tre timmar på de här, madde distraherar mej som fan den fiskhoran.



hähä, inte alls flummig..

Kommentarer
Postat av: muddis

hahaha tjajna wan PIIIIIIIIIIIIIIIIIS (china want peace)

2010-04-08 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0