vår/sommar 10?


första videon





läste nyss på facebook att lilla söta justin bieber kommer till sverige i maj någon gång.. vet inte riktigt hur säkert det är, men det verkade ganska klart. jag har fattat att det har blivit lite av en "småtjejshype" det här med justin, själv är jag väl inte riktigt säker på vad jag tycker om honom. eller jo, jag tycker han är sjukt duktig på att sjunga och så, men honom som person vet jag inte riktigt om jag skulle kunna "falla för" hehe.. han är ju fan 94a lillskiten ;).. dock förstår jag iof. tjejerna i min lillebrors klass som typ dör för honom, det är väl typ de tjejerna och madde, men hon är ju inte så gammal hon heller. inte mogen heller för den delen (a). iallafall så skulle jag inte tacka nej till att se honom sjunga, de är ju alltid trevligt med lite soft musik. nån mer än jag som tycler jag ska försöka dra med madde till hufvudstaden och höra lite "skönsång"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0