volleysnack

då var man äntligen hemma igen efter att faktistk ha tränat lite boll (!!!).. trots att jag gick hem under dagen och sov för jag mådde dåligt så tränade jag alltså, och det gick faktiskt helt okej! kände en grym skillnad på början och slutet av träningen eftersom det va så längesedan jag tränade ordentligt. förövrigt så har jag gått runt med en galen träningsvärk, körde på ganska bra i gymmet igår.. grymt som fan! kvällen lär spenderas med näsan i biologiboken eftersom vi råkar ha prov imrn, panik! jag har i stortsett inte pluggat någonting vilket har varit riktigt jävla dumt av mej, och dessutom så har den här veckan gått så sjukt snabbt! och för att göra allting lite värre så är det nu andra dagen i rad som jag glömmer mina skolböcker i skåpet. inte bra, inte bra alls. nu blir det iallafall att gå upp till killarna och linn och försöka ragga upp lite papper, hehe, får hoppas på det bästa iallafall. konstigt nog, trots att allting borde kännas pest och mega jobbigt just nu så är jag typ lite glad på nått sätt. jag känner engentligen ingen ångest över morgondagen (vilket jag egentilgen borde!) och jag känner mej faktiskt betydligt mycket piggare än vad jag har gjort på länge, så stor tumme upp till det!

tycker ni alla får önska mej ett fett lycka till imrn och peppa mej som fan för att jag iallafall ska försöka skriva provet, känns som jag är ganska väldigt mega sugen på att "försova" mej imrn eftersom det är första lektionen och allt oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0