wake me up when september ends...

godmorgon godmorgon!

vaknade nyss upp efter att verkligen ha sovit ut supermegalänge, mysmys! med tanke på att jag inte fått så mycket plugg gjort under lovet (läs: inget.. utom mattecamp @ farmor och farfar, hehe) så tänkte jag försöka ta tag i skolan lite nu eftersom jag är ledig idag oxå. fy fan vilket helvetes vecka jag har framför mej nu asså!

Tisdag: Ha läst ut Svenska bok (har läst 27 av 250 sidor, hehe!)
sid 179-185 + övningar i Kemi
Franska text + glosor+ övningar+ verb

Onsdag: Matteprov

Fredag: Ha läst ut engelska bok
Biologi prov (fuck it, fattar inget och kommer få ig i nuläget typ...)






jag vet vad jag ska göra efter träningen den här veckan... kul! nej, men nu tänkte jag göra det bästa av situationen och krypa ner i sängen som fortfarande är varm och läsa lite på min svenska bok och mumsa på nacho chipsen och guacamolen som blev kvar igår (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0