snart är det jag som är kung!

hejhej hallå!

nu har jag äntligen kommit hem efter att ha tränat i tre timmar, riktigt härligt att äntligen få träna på riktigt. det är såhär volleyboll ska tränas, jag vill inte känna att jag har massa energi kvar efter träningen. det är inte okej, som jag brukar säga haha! för er som inte redan vet om det så tränade ju jag med sollentunas elitserielag, dvs. a-laget idag vilket va riktigt galet roligt verkligen! hoppas hoppas hoppas det blir fler gånger!

förresten så har a-laget skapat sig en liten vacker blogg där de bland annat fottade under inspiken i helgen. haha, av fyra bilder va jag med på två och jag kan ju inte säga att det ser speciellt snyggt ut. jag får nog börja posa i luften, eller kanske snarare sluta med det?



haha vackert, där har vi mig i grå tröja.. mina ben lever ett eget liv, det visste jag inte ens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0