tinkywinky, dipsy, laa-laa, po.. teletubbiiiies, teletubbiiiiiiies!

ser inte de här sjukt mysiga ut? jag funderar helt seriöst på att köpa en sån, haha, eller typ önska mig det i födelsedagspresent! vinterkvällar när man bara vill sitta inne och kolla på film, tänk att krypa ner i en sån här grej då och bara mysa sönder. dessutom har vi fått typ megarabatt på dem i våra skolkalendrar som vi fick. kanske ska slå till?



fattar ni vad härligt eller, jag är typ sjukt taggad på att bara hoppa ner i onepiecen och typ känna mig som en levande teletubbie. kanske ska delta i nån av alla bloggares ipad tävling så jag kan vinna en sån och ha som ruta på magen, vad sägs om det? ;) (finns att beställa på http://onepiece.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0