11.43

... och DÄR lämnade hanna sverige för andra varmare breddgrader så som thailand och egypten. eller inte. nu sätter jag mig i bilen för att åka bil hela dagen upp till grövelsjön (typ idre), tur att vi stannar och "storshoppar" på vägen. haha, dagens höjdpunkt för mig idag lär bli att shoppa snowboardjacka, kul dag lixom? vi stannar i idre i fyra-fem dagar tror jag, kul att sitta insnöad med familjen där.. eller nej juste, det är inte mer snö där än här hemma. lööööönt att åka? nej! aja, tur att vi har egen stuga så vi inte behöver betala och tur att lite falköpingsfolk ska till idre, hoppas hoppas vi hinnes ses lite så jag slipper min grymma familj 24/7. nu sitter visst hela familjen i bilen så det är väl dags att hoppa ut jag med, Markoolio – Vi Drar Till Fjällen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0