älskade morfar

sådärja, nu är jag tillbaka hemma som vanligt och har tillgång till en dator igen vilket betyder att bloggandet blir som vanligt igen. bra va?

tänkte bara nämna att morfars begravning blev riktigt fin och väldigt känslosam, vilket vad väldigt väntat. det var iallafall otroligt mycket folk där och jag blev riktigt stolt över morfar när jag satt där. han har verkligen gjort så mycket för så många människor i och med att han både var politiker, arbetade med ungdomar, uteliggare, folk med missbrukningsproblem osv. "han var alltid de små och vekas röst, och han var precis som jesus ville att man skulle vara" sade prästen i kyrkan, sant som bara den. han var verkligt bäst min morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0