can i have my money back.. please sir?

ojojoj, jag måste berätta för er att jag känner inte igen mig själv.. att inte uppdatera på tre dagar är så inte likt mig. jag skulle kunna skylla på att jag har den nya bloggen där jag uppdaterar som vanligt. tyvärr är inte ens fallet så. jag skriver ingenting just nu, vilket jag själv tycker är väldrig synd eftersom att det är jut under lov som jag faktiskt har tid att skriva. inte bra hanna- men folk, var lite kreativa och hitta min andra blogg också. blir roligare så?

haha, jag känner mig som jacob i twilight när han inte får berätta att han är varulv.. rätt mysko känsla faktiskt! förresten så såg jag eclipse för första gången idag and i like it (såklart), hatar slutat bara. måste filmer verkligen alltid sluta så irriterande, jag vill ju veta allt som går att veta, inte bara att det tar slut. att vänta på nästa film är ju hemskt?


(btw, ellen är soet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0