delete-knapp, ja tack!

nu äntligen har min älskade josefin tagit tummen ur röven och börjat fixa en design till mig. headern känns någorlunda färdig, vill ha en enkel header med en stor bild- och det har jag finally fått! nu är det bara resten av desigenen som ska bli klar också. jag funderar på en helkropps bild på sidan som är i färg kanske, blir lite dystert med bara svart vitt? eller jag vet inte, kom gärna med tips och förslag iallafall. tillbaka till fysikboken!




här är bilden som josefin i stortsett tvingar mig att ha i headern & jag säger inte nej. tycker den är fin som bara den om man bortser från min min så det kan jag definitivt leva med!

Kommentarer
Postat av: julia

tycker du är grymt snygg på den bilden Hanna!

2010-12-15 @ 20:43:22
URL: http://juliettte.blogg.se/
Postat av: avin

hahahahaha "på DEN bilden" XD

2010-12-26 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0