efterbliven flicka undrar:

hej sverige,
kom precis på en sak- det är ju idolfinal idag! herregud vad efterbliven jag känner mig men det är faktiskt så att vi har haft målare hos oss till tre idag som har målat om vårat vardagsrum. alltså är det tömt på möbler vilket betyder att tv:n inte är i kopplad. och visst, asså vi har två andra tv apparater men den ena har vi ps2 på och den andra ps3 så de är inte kopplade till boxern vilket betyder att man inte kan spola. man blev verkligen bortskämd när det gäller sånt, jag klarar verkligen inte av att titta på tv om man inte får spola förbi reklam och tråkiga delar. förresten så hade jag tänkt att lägga mig nu men skulle allt bra vilja veta först, vem vann idol?



Kommentarer
Postat av: Alice

JAY vann :)

2010-12-11 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0